ח"כ אייכלר: "בג"צ ישאיר את כסיף וידיח את החרדים"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אייכלר: "בג"צ ישאיר את כסיף וידיח את החרדים"

ח"כ ישראל אייכלר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "מדברים על תקציבי החרדים כל הזמן כדי שהציבור לא ישאל את עצמו מה עושים עם כל הכסף של המדינה. מדברים על חצי מיליארד של החרדים כל הזמן במקום להתייחס לכספים הגדולים באמת". על הדיון בהאג: "שנים אמרו לנו שרק בזכות בג"צ לא נגיע לבית הדין בהאג. הימין ויתר על הרפורמה למען האחדות אבל בכל זאת הגענו להאג"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "מדברים על תקציבי החרדים כל הזמן כדי שהציבור לא ישאל את עצמו מה עושים עם כל הכסף של המדינה. מדברים על חצי מיליארד של החרדים כל הזמן במקום להתייחס לכספים הגדולים באמת. אני לא מחכה לאחרי המלחמה, ראיתי השבוע מה עשו לציבור הדתי לאומי. אחד הסופרים הנחשבים ביותר קרא להם 'סרטן בגוף האומה'. לא רק שלא התנערו מדבריו אלא חזרו על דבריו וחיזקו אותם"

על הדיון בהאג: "שנים אמרו לנו שרק בזכות בג"צ לא נגיע לבית הדין בהאג. הימין ויתר על הרפורמה למען האחדות אבל בכל זאת הגענו להאג"

על הדחת כסיף: "אמרתי בישיבת הסיעה שאם ניצור תקדים כזה זה יפגע רק בחרדים. בג"צ תמיד יחזירו את השמאל לכנסת ויפסלו את החרדים כמו שנעשה לבן ארי מול היבא יזבק. כסיף יישאר בכנסת. כבר עכשיו אומרים היועצים המשפטיים שהוא לא בדיוק הביע תמיכה בטרור ונגד ישראל ויהיה קשה להדיח אותו. לא קיימנו דיון מסודר בסיעה וכל ח"כ בפני עצמו חתם בגלל ה'מה יגידו'. יוזמי ההדחה הם ליברמן ופורר שרוצים לזרוק אותנו למזבלה".

האזינו



0 תגובות